SHIPPING / VERZENDING - The Toy Attic

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu

SHIPPING / VERZENDING


Please be sure that your shipping adress is a physical adress (no PO boxes). In many countries delivery can only be made to a physical adress and not to a PO box.

Customers in the Netherlands can choose from the standard given shipping terms when completing their order.

Our international customers can complete their order, but will not be able to choose shipping terms. They will receive an e-mail separtely with the calculated shipping costs for their order. Shipping costs throughout Europe and worldwide varies and needs to be calculated for every order.

Please be informed that our pre calculated shipping fees mentioned in our standard given shipping terms are estimated costs. The shipping costs can vary depending on the size and weight of the box and it's destination. If your order is above the choosen standard shipping costs you will receive as soon as possible an e-mail from us with the correct shipping fees.

We try our best to combine items / orders to save customers shipping costs, but we can not quarantee that we will be able to combine all your orders. Due to volume of orders it might be possible to have items/orders shipped separtely.

We can not be held responsible for late or not delivery of an article if you do not choose to take delivery confirmation or registered shipping.

(
It is possible to pick up your ordered articles. However this is only possible by appointment. If you wish to pick your ordered articles, please inform us as soon as possible. We will make an appointment with you to collect your goods. Articles must be pick up no later than 2 weeks after date of order, unless they have been fully charged/paid in advance).


Zorgt u er s.v.p. voor dat u een fysiek adres opgeeft (geen POSTBUS). In veel landen kan er enkel en alleen worden bezorgd op een fysiek adres en niet bij een postbus.

Klanten uit Nederland kunnen een keuze maken uit de reeds standaard gegeven verzendkosten en voorwaarden wanneer zij hun order afronden.

Onze internationale klanten kunnen hun order afronden, echter zij kunnen geen keuze maken uit de verzendkosten en voorwaarden. Zij zullen apart per e-mail de berekende verzendkosten voor hun order ontvangen. De verzendkosten voor Europa en wereldwijd varieren sterk en moeten daarvoor voor elke order apart worden berekend.

Wij informeren u dat dat de voorberekende verzendkosten gegeven in onze standaard verzendkosten en voorwaarden geschatte kosten zijn. De verzendkosten kunnen varieren door de maat en het gewicht van de doos en zijn bestemming. Wanneer uw bestelling boven de gekozen standaard verzendkosten uitkomt, ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk een e-mail met daarin vermeld de juiste verzendkosten.

Wij doen onze uiterste best om artikelen/bestellingen gecombineerd in 1 zending te versturen, maar wij kunnen niet garanderen dat wij al uw bestellingen kunnen combineren. Vanwege het volume van uw bestelling kan het mogelijk zijn dat wij de artikelen/bestellingen toch apart moeten versturen.

Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor late of geen levering van een artikel wanneer u er niet kiest voor aangetekend of bevestiging voor ontvangst verzending. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Wij vragen geen administratie- of verwerkingskosten. Gecombineerde verzending voor meerdere items is mogelijk en zal wanneer mogelijk worden gedaan.

(
Het is mogelijk om uw bestelde artikelen af te komen halen. Dit geschiedt echter en alleen op afspraak. Wilt u artikelen afhalen, geeft u dit dan zo snel mogelijk aan, zodat hiervoor met u een afspraak kan worden gemaakt. Artikelen dienen uiterlijk binnen 2 weken van bestelling te worden opgehaald en betaald,  tenzij deze reeds direct bij bestelling volledig zijn betaald. In het laatste geval is afhalen op langere termijn mogelijk).



 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu